Cool Pink Pointer Glitter

KOLLA HIT

MIN BLOGG PAUS ÄR INTE ÖVER , JAG KOMMER SLUTA BLOGGA HELT ! KOMMER KANSKE TILLBAKA NÅN GÅNG!
JAG & SELMA HAR GJORT EN BLOGG SOM NI HITTAR HÄR !
 
PUUUSS

Blogg paus

Hej allihopa!
Nu tänkte jag ha en blogg paus , jag vet att jag håller på med 10 days challange osv , men ja pallar ej blogga mer bara . Kommer tbx när jag känner för de!
Puss så länge!
(Kmr göra videos , följ mig på videofyme : mimmibiebeer)


Dagen♡

Hej alla söta bloggläsare!
Idag var jag i skolaaan , vi hade NO , musik & eget arbete , me vi missade typ NO:n pga sista livmoderhals grejen sprutan hahahahh , så aa. 
Efter skolan så gick jag , Selma , Johanna & Amanda till Turken & köpte slush haha , sen kom selma hem till mig en stund & då chilla vi typ.. Jag platta hennes hår & så. 
Men ja , sen åt jag middag & nu har jag kollat på Paradise Hotel Norges nya säsong sen klockan 5.. Myyys!
Men ja , nu ska jag fortsätta kolla!
Puuuuuss!
 

10 days challenge - 10 saker ni inte visste om mig!

  • Jag har 5 syskon , lol
  • Jag är sjukt mörkrädd , jag typ dör om de e mörkt.. 
  • Jag tar aldrig emot skit . Tycker egentligen bara synd om dom som håller på , mot mina vänner och familj tillexempel.
  • Jag är BEROENDE av Paradise Hotel Norge hahah 
  • Jag äter INGENTING förutom vattenmelon & vatten på sommarn , för de e för varmt , lol.
  • Jag har väldigt svårt att lita på någon , men de finns 2 personer som jag vet att jag kan lita på till 110 %.  ♡ 
  • Jag kommer helt ärligt inte ihåg så mycket av 2012 , för jag var sjukt ledsen & deprimerad mer än halva året..
  • Jag får ont i huvudet 24 / 7... :(
  • Jag hatar folk som sprider saker vidare .. 
  • Dom ändå 2 personerna som vet A L L T  om mig är mamma & min storebror Philip♡
               

Godnatt sötisar!

Klockan är 22:40 & jag gick precis och la mig , HAHHAHAHA , jag kmr va DÖÖD imorgon.. Men aja , skiti!
Imorgon äre ju skola.. Vi har NO , musik & EA (eget arbete) så de e rätt så chill.. Men aja , nu måste jag sova!
Puss

(Gammal bilder på mig , Rickard & Philip.. Om ni ser de här så ska ni veta att ni är världens bästa & ni gör mig till en bättre person , mina bästa storebrorsor , jag älskar er puss)


10 days challenge - favorit plagg!

T-shirt - Hollister
Långärmad tröja - GinaTricot
Justin Bieber tjocktröja - Cubus
Shorts - Cubus
Mjukisbyxor - Cubus
Jeans - GinaTricot
Kofta - Stadium

( de blev en ruta tom lol )
Puss


10 days challenge börjar NU

Hola , nu ska jag börja med en 10 days challenge! Alltså till den 21:a maj. ;)
Men jag har ett litet "schema" i vilken ordning jag ska lägga upp de i!
Men jag börjar imorgon!
Ha de bra!
Puss


HOLAAA

Hos melina bröder


Godmorgon!

Hola amigos , ikväll kommer en "My day" video! :)
Men idag ska jag med melina till Görveln & grilla ! :) Sen ska vi väl chilla hos henne oså!
Men nu ska jag sola ! Puss

( outfiten )


Nu ska jag sova hihi!
Puss


Mys nu


Godmorgon

Hola läsare!
Jag vaknade typ nyss , nu ska jag äta frukost! HAHAH
Men aa , jag vet nt riktigt vad jag ska göra idag , men skriver sen!
Puss


Godnatt läsare!❤

Nu ska jag sova , eftersom att jag vaknade klockan 06:15 .. Men ja , sov så gott allihopa! Jag bloggar imorgon!❤
Puss

(Bilden tagen av Johanna)


Foton sen sommarn 2012!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
STORT TACK TILL ALLA ER SOM ÄR MED PÅ BILDERNA , NI GJORDE MIN SOMMAR OFÖRGLÖMLIG!
 

Godmorgon!❤

Hola amigos.
Jag vaknade klockan 06:15 idag för Philip kom hem från sjukhuset.. Han har brutit handleden.. Men aa , sen gick jag & prata med han oså. Sen somnade jag om till halv 11.
Så a , men just nu är Sam hos mig & Philip :) , mys!
Men nu ska jag kolla klart på filmen!
Puss


Wanties - skal

De här skalen är sjukt fina!
De är världens billigaste sida som ni ser på bilden! Man kan köpa ett skal för 20 kr.. Sidan heter iallafall : http://miniinthebox.com">miniinthebox.com
Men nu ska jag sova innan mina ögon sprängs.. Puss


08/05-13

FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT!
Sämsta uppdateringen i hela världen typ..
Men de ska bli mycket bättre jag lovar!
Idag var de skola , men nu e vi lediga tills på måndag! Chill! :)
Men vi hade bild , idrott & engelska , de var en skit lugn dag & de va as kul!
Men ja , efter skolan så kom Johanna hem till mig , vi gjorde ett konto på videofyme , & giveaway & så! Så följ oss på videofyme : mimjoh
Ja , hon åkte klockan halv 9. Så nu ska jag & mamma kolla på film!
Mys!
Puss
(Jag & Johanna hade shorts premiär ute idag HAHAH)


Philip förstörde min och Johannas cup song...

HATA STOREBRORSOR BRÄÄ


Vinnaren av giveawayen!

Kika mig Cissi : mmimmijutehed :)
Grattis!


Påväg till skolan!

Hej !
Just nu e jag påväg till skolan , idag går jag med mamma faktiskt! Hihi!
Idag har vi matte & so, så de e chill med bara 2 pass på en dag. :)
Men ja , bloggar sen!
Puss


Godmorgon

Hej bloggläsare & godmorgon!
Just nu är jag på buss stationen med Parnia & Selma !
Vi ska snart gå till skolan . Vi har NO , musik & eget arbete idag!
Trååååkigt!
Men här är dagens outfit!
Puss❤


Godnatt alla fina söta bloggläsare!

Hej!
Idag hade jag 260 unika läsare & jag vill bara säga tack så mycket för att ni läser min tråkiga blogg .. Men jag ska bli bättre , jag lovar!
Puss på er & godnatt❤
(Bilden är inte samma som förut)


CHOKLAD ❤❤❤

Nu e den slut :( :( WÄÄÄÄ


Sho brääää

Hej!
Jag har precis duschat! ❤ Nu kollar jag på tv!
Ska snart städa Philips rum som ni vet så får jag pengar så de är värt de...
Men A , jag bloggar senare!
Puss


Godmorgon bloggen!❤

Hej & godmorgon!
Idag har jag faktiskt inga planer .. Jag ska städa Philips rum (jag får betalt bråååår) & så ska jag städa mitt rum haha !
Men nu kollar jag på tv! ❤
Jag bloggar sen!
Puss


Godnatt!

GODNATT BLOGGAR MASSOR IMORGON♡

Tränat!

Hej allihopa!
Jag har precis tränat klart! (Helt död) men haha lol!
Men aja , just nu kollar jag på tv .
Ska snart städa mitt rum & senare ska jag ta en promenad.

Men nu ska jag fortsätta kolla!
Puss

(Här är ett collage på mig & min lillasyster❤)


Hos Johanna

Hej.
Nu e jag hos Johanna , dom kollar på film. Men den e tråkig så jag spelar , Parnia också HAHAH lol.
Men A , har as ont i mitt öra & mina knän btw , vill typ dö.
Men bloggar sen .
Puss


Snart mot Johanna!♡

Hej alla bloggläsare!
Just nu är Selma , Leslie & Melina hemma hos mig! Vi har fixat oss och ska snart åka!♡
Vi ska åka till Johanna typ snart , hon ska ha tjejmiddag. Vi kommer bli 12 tjejer , as mysigt!
Men aa , vi ska åka nu , puss puss!♡
 


GIVEAWAY

1. Följ mig på videofyme
2. Gör en video och säg : "följ mimmibiebeer på videofyme"
3. Kommentera "klar" och varför ni ska vinna
FÖR EXTRA LOTT:
- Följ mig på instagram: mimmibiebeer
- Gör shoutout på instagram
- Sprid på eran blogg & kommentera er blogg


Vad jag köpte i Farsta!

Tröjan : Carlings tjej avdelning , 149 kr!
Bodymist : Parfym affär som jag nt vet va den heter lol , men den kosta 150 kr!
Puss


Påväg hem!

Hola , nu är jag , mamma , Hilma & Hilmas mamma påväg hem , vi skulle åka & fika men sen skulle mamma köpa Victoria Secret body mist för hennes är slut , LOL så vi åkte till Farsta , jag köpte lite saker , jag kan göra en video när jag kommer hem!
Puss❤


Godmorgon bloggen❤

Hej & godmorgon bloggen! Idag är man ju ledig så ja tänkte sova länge.. Men jag är super förkyld så jag vakna & kunde nt andas .. Skit kul.. Men jag bloggar om vad jag ska göra senare idag!
Puss