Cool Pink Pointer Glitter

Förlåååt!

Hej & förlåt för världens sämsta uppdattering . :( men jag fyllde ju år idag så det har varit lite mycket .. Men nu ska jag bli bra igen! Jag lovar . Men som sagt så fyllde jag 12 idag! :) så först kom mamma in med frukost på sängen & paket . Sen åkte vi till täby centrum & shoppade & åt lunch där. Sen åkte vi hem & fixa lite hemma & lagade mat . Sen kom pappa , Hilma , Hilmas mamma , Rickard & Rebecca (min storebror & hans tjej)
Det var as mysigt .
Imorgon ska jag & mamma till min morfar & äta middag , så jag gör en video imorgon när jag har fått hans paket också , så blire paket videooo! :D Hahah puss på er!


Hola


Holaaaa♡

Holaa , just nu sitter jag i min soffa & spelar data & kollar på tv.   
Selma gick typ nyss , hon skulle till sin simmning, Vi chilla & snacka oså.
Men jaja , jag fyller år om 2 daaaagaaaar :D jae fett taggad. Hihi. Men ja , jag bloggar senare . 
Puss ✌
 
 
 
hahahahah as gammal men fkb :*

Aaa , jae mobbad VAAD?


FaceTime med världens bästavän ♡

Holaaa , just nu facetimear jag med Selmaaa , hon kommer vid halv 12 och då ska vi t centrum och köpa lite grejor. Sen ska vi hem till mig & äta lunch och chilla , hahha som vanligt. Hon ska hem vid 8 . 
Btw jag fyller år på torsdag , hahahah från ingenstans men aja. Jag gör video lite senare . puss puss
 
 
 
Jeansen är från Gina , Tröjan är från Gina & linnet under är från h&m.
 
 
HAHAHAHAAHAHHAHHAHAHAHHAHAHHAHAH  , VI SER HELT DROGADE UT MEN YÅLÅ YOU KNOOOW

Godnatt! ✌❤

Hola , tänkte gå och lägga mig nu för att jag e sjukt trött eftersom jag har städat HELA mitt rum idag , som jag skrev .
Imorgon kommer Selma hit. Det blir nog en video dåå!
Hörs imorgon
Puss puss


Mimmi Tipsaaar ✌

Tips för att få bort finnar !
 
 
Neutrogena - visibly clear blackhead eliminating!
Rengör 2 ggr om dagen . Häll lite på en bomullstuss & tvätta ansiktet med .
 
Neutrogena - Visibly clar pink grapefruit cream wash. Fukta först ansiktet med kallt vatten och ta sedan kräm i handen och ta i hela ansiktet . Tvätta sedan av med jumet vatten & torka med en handuk.
1-2 ggr per dag.
 
 
Tandkräm , vilken som helst. Ta på området med finnar och sov med tandkrämen i ansiktet. Tvätta av på morgonen . Finnarna / finnen är borta!
 
 
Hawaiian Tropic , After Sun Body Butter Exotic Coconut. Denna använder jag , efter som det är after sun i så är det återfuktande. Men man kan ta vilken återfuktande kräm som helst . Ett tips är att först tvätta med ansiksvatten och sedan ta det här . Funkar jätte bra!
 
Det var alla mina tips , allt finns att köpa på h&m och apoteket.
Puss♡

Rubriken är fett jobbig , vad ska man skriva lixom .. -.-

Hooooola!
Idag har jag bara varit hemma & fixat. Jag har städat heeeela mitt rum & rensat . Jag har slängt lite smink som är slut hahah & lite andra grejer. Sen har jag dammsugit allt & städat min garderob , det såg ut som ett bomb nedslag där inne .. HAHAHAHA. Men iallafall , imorgon kommer Selma hiiiit . Hon har ju varit i Jordanien , så jag har inte träffat henne på jätte längeee. :( Men imorgon kommer hon hem till miiiiiig . :D Wiiiiie . Men nu ska jag spela lite & kolla på videosar. Hihi . Puss

- Selma Elhajji

Läs min bästis blogg : http://sselmaelhajji.blogg.se/
Hon bloggar om allt möjligt som jag & är perfekt! ♡

Godnatt!

Jag tänkte bara säga godnatt Hahah :)
Men jag bloggar imorgon , så vi hörs då , puss puss


GinaTricot outfit!

 
Jeansen heter : Lisa SuperStretch Jeans.
Tröjan heter : Kenza Top.
Jackan heter : Olga Jacket.
Läppstiftet heter : Karin Lipstick.
 
Fett fin outfit med typ ett par svarta converse.
 
Puss

Melodifestivalen

Hola , nu kollar jag på melodifestivalen .
Hihi . Men Aja , imorgon ska jag städa mitt rum & rensa ALLT. Hihi d blev ett kort inlägg , men bättre än inget . Bloggar nog senare , eller imorgon. Puss puss


D R Ö M R E S E M Å L ♥

  •  Hawaii , De ligger i centrala stillahavet & är en ö. Jag har alltid velat åka dit , sen jag va typ 6. DRÖM ♡
 
  • New York , typ allas dröm , hahah. Men ja , det verkar som en skit cool stad och det finns sjuk mycket att göra & se . Shopping , byggnader . ♡
 
  • Berlin . Berlin är tysklands huvudstad , och det verkar väldigt fint där. Jag skulle vilja åka dit & se allt. Asså bara gå runt & kolla på staden . ♡
 
 
  • Maldavierna , ligger i norra indiska oceanen. Shit va fint det äääär. Ön håller på att sjunka , så det gör det ännu coolare & säga att man har varit där . Det ser ut som värsta paradiset , shit så vackert. ♡
 
Det är alla mina dröm resemål just nu , jag ska åka till alla dom här öarna / städerna innan jag dör , hahah . ♥
 
Puss♡

-Before i die ♡

 

Godmorgon !

Hej!
Jag vaknade nyss så jag ligger fortfarande i sängen. Hihi. Men iallafall , idag så Äre inget speciellt som händer . Jag ska vara med min brorsa För att jag har inte träffat honom på 5 dagar även fast vi bor under samma tak .. Jag har sovit hos kompisar & han har jobbat.. -.-
Men jaja , jag lägger nog upp en "before i die" bild lite senare .
Puss


Hiss / Diss!!

 
 
Hiss ! Sjukt gullig outfit till sommaren. Väskan gör jätte mycket , men jag gillar allt! 
 
 
 
Diss ! Jag tycker inte att den här outfiten är speciellt fin.. Jag tycker minst om skorna och väskan. Linnet var ju lite gulligt men ändå . ;)
 
Puss
 
 
 

Första Videoinlägg , skit cool ✌


Mobil blogg , test :)

Jag ska bara testa om appen funkar :)
Men jag bloggar imrn .
Puss puss


Mimmi Maria Jutehed

Hola , jag heter Mimmi Jutehed & är 11 år , fyller 12 om 6 dagar ;) . Men jaja , jag bloggar om mina dagar , hiss & diss , videobloggar kommer ibland , dagens outfit varje dag . Ja , jag bloggar typ om allt. Jag har försökt jätte länge att fixa header på blogg.se men jag har aldrig lyckats. Men äntligen kom jag på hur man gjorde , d va ju lätt . ;o
Men aa , på fritiden är jag med kompisar , tränar & sjunger. 
 
Det var de tror jag , om ni har frågor så nås jag alltid på kik : mmimmijutehed
 
Puss puss
 
 
 
Här är jag hahaha