Cool Pink Pointer Glitter

Wihoo

This or That


1. pierca tungan eller läppen? - Tungan , omg d e skiiit fint !

2. vara seriös eller oseriös? - oseriös .. Hahah


3. dricka gröd eller röd mjölk? - grön

4. brinna upp eller drunkna? - drunkna tror jag .. Fast jag vill inte något av det..

5. umgås med dina föräldrar eller vänner? - Om jag är ledsen & deppad så är det mamma & min storebror . Men om jag är glad så är det vänner helt klart :)

6. svara ärligt, tycker du om någon nu? - helt ärligt , nej . Alla e fula hihi.

7. har du skolkat? - inte en hel skoldag men typ 2 timmar , ja .

8. varmt eller kallt? - VAAAARMT , vill åka utomlands nuuuu ! :(

9. soligt eller regn? - soligt , jag äääääälskar sooool!!

10. fanta eller cola? - Hmm , båda .. Fast om jag mst välja så är det cola :)



Om moi



1. vad heter du? - Mimmi

2. hur många syskon har du? - 4 storebrorsor & 1 lillasyster

3. vart bor du? - Jakaaan Brooor

4. hur många barn vill du ha? - 2 , en kille & en tjej . Så min son kan "vakta" min dotter , så ingen rör henne . Hahah

5. vill du gifta dig? - Jaaaaa

6. favorittid på dan? - 14:30 , när vi slutar skolan!

7. favorithumör just nu? - Trött , ont i huvudet

8. sugen på just nu? - Iiiiiis kallt bubbelvatten



UNDER DE SENASTE 24 TIMMARNA



1. har du på dom´senasre 24 timmarna pussat nån? - de ni ..

2. har du på dom senaste 24 timmarna sjungit? - ja , jag sjunger hela tiden hahahhhaha

3. har du blivit kramad under de senaste 24 timmarna? - japp

12. har du kännt dig fånig? - jaaaa

13. har du saknat nån? - som fan

14. har du dansat galet? - Alltid

15. har du klippt håret? - nej

16. har du gråtit? - nej



Random stuff


1. har du blivit jagad av polisen? - Nääää , jae nt Krim bree Hahhahah

2. har du en hund? - nope

3. sover du helst ensam eller med någon (kompis)? - ensam ? Men om kompisen har typ en egen säng så Äre med kompisar.

4. tror du på spöken? - nej Hahah

5. är du mörkrädd? - JAAA , som fan . Jae skit mörkrädd

6. vad vill du ha just nu? - Bubbelvatten

7. är du singel? - Japp

8. föredrar du långa förhållanden eller korta? - Låååååånga <3





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din fina kommentar!