Cool Pink Pointer Glitter

The Daaaay!

Hola . Idag va ja bara i skolaaaan. Vi hade matte & so. Världens tråkigaste ämnen på en dag .. Halleluja ..
Men jaja , det var en ovanligt bra dag , Asso jag har varit på bra humör hela tiden , Asså typ glad . Eller Aa , ni fattar Hahaha. :) men jaja , sen så gick Selma t hennes träning & Leslie skulle springa till bussen , så jag , Melina & Parnia gick tsm. Hahaha dom e muppar.. Hahaa . Men jaja , sen kom ja hem & bara chilla. Jag , Selma & Melina har ett mål , Asso innan sommarlovet ska vi kunna gå ner HELT i spagat. Hahah vie bäst.. Saik .. Men mina ben e döda nu.. :( Wäää..
Men HAHAHAH , nu ska jag snart kolla på kändis hoppet hihi . Puss puss


Postat av Stephanie Ampel

vilken annorlunda burk :)

Datum: 2013-03-17 | Tid: 08:23:39
Blogg: http://frokenampel.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din fina kommentar!