Cool Pink Pointer Glitter

Skolans fel .. -.-

Hej !
Jag vet att jag har blivit skit dålig på att uppdattera . Men i min skola så har vi mobilförbud .. Till & med på lunch rasterna.. FUCKING HOR SKOLAAA. Tur att jag ska byta i sommar . :)
Men Aja , idag vare bara vanlig skoldag. Vi hade först bild , då redovisade jag , Selma , Leslie , melina & Johanna om Finland för man skulle gjort d förra veckan .. Hahah, Sen hade vi idrott , då körde vi Pingis , d va as kul.
Efter lunchen hade vi Engelska . Då fick jag , melina , Leslie & Johanna våra biobiljetter för att vi vann ju Europe Tour , Asså en tävling som alla 4:or , 5:or & 6:or körde , och vi vann Hahah . Så vi ska på bio på söndag kanske. Hiho.
Efter skolan hade jag & Melina kvarsittning , Wäää.
Men Aa . Sen kom Selma hem t mig för hennes pappa skulle hämta henne halv 5 & klockan var halv 4, så vi chilla hos mej ett tag . Sen städade jag & mamma, HAHAHA. Men Aa . Bloggar senare ,puss på er.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din fina kommentar!