Cool Pink Pointer Glitter

Mina liv!

Tänkte bara bäretta lite om mina närmaste vänner , mina liv! Älskar dom mest av allt! Det är dom som gör att jag lever :*
Melina , Cia , Leslie , Selma & Parnia (har dock ingen bild på mig & Cia men ändå)

~Melina: Min åsna , hon är världens bästa lyssnare , vi är typ samma person Hahah , vi gillar samma spel , samma tv program , samma killar , samma mobiler , allt. Min twinii :*

~Cia: Världens sötaste , hon & jag har bråkat några gånger , men vi blir alltid bästisar igen! Min andra halva , sötis :*

~Leslie: Min homie , hon är mitt allt , världens gulligaste & roligaste . Hon gör mina dagar . När hon är bort rest eller sjuk så är det tråkigt i skolan utan henne . Världens finaste :*

~Selma: Den här tjejen Asso .. Bäbis!
Jag har känt henne i snart 4 år & vi har kommit jätte nära. Vi har bråkat & bråkat med andra , men vi har aldrig lämnat varandra . Ja kan säga allt till henne , ALLT! Min älskling :*

~Parnia: Min clown , HAHAHAH . Vi har varit bästisar sen 1:an . Så i snart 5 år! Hon är mitt allt , hon e as rolig & galen. Haha , världens sötasteeee :*

MINA LIV , ville bara säga det :*





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din fina kommentar!