Cool Pink Pointer Glitter

Infoo bruuush!

Dagen -
 
Hola , just nu ligger jag i soffan . Jag har inte varit i skolan idag , för jag mår as dåligt.. haha . Men ja fixade bloggen idag. Så aa , är nöjd nu!♡
 
Information -
 
Jag tänkte skriva lite om hur jag kommer blogga från & med nu..
- Instaweek (det innebär att man gör ett collage på fotorna man har lagt upp på instagram den på hela veckan.)
 
- Mimmi Tipsar (Jag kommer alltså lägga upp något jag tycker är bra , en film eller en produkt , vad som helst , och lägga upp bild på det och skriva om det.)
 
- Jag kommer göra videosar nån gång i veckan . Vi har fått mobilförbud i skolan , till och med på rasterna , HATA MIN SKOLA . hihi . Men aa , 2 ggr i veckan kommer videosar .
 
- Mode collage , (Jag lägger upp ett collage med en outfit som jag tycker är fin.)
 
- Jag ska göra en Room Tour som skit många har frågat om på alla mina bloggar haha . Men jag gör det när jag orkar .
 
- Självklart så kommer jag ju skriva om mina dagar varje dag . Standard hahaha.
 
- "Before i die" bilder kommer 3 ggr i veckan typ. Hiho
 
Kika om ni vill lägga till något på listan : mmimmijutehed.
 
Bloggar sen pöss pöss :*
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din fina kommentar!