Cool Pink Pointer Glitter

♥ Dagen !

Hej ! 
Jag skrev ju ett inlägg när jag var påväg och skulle möta melina , men ja tänkte berätta va vi gjorde.. 
Först gick vi t BK & åt. Sen gick vi t Gina & H&M . Efter de så gick vi t aspnäs . Sen träffa vi Ellinor , vi typ luffa runt.. HAHAHAHAH . Men d blev en lyckad dag helt enkelt. Hihi . 
 
Jag har precis duschat så nu ska jag föna & platta mitt hår. Kanske gör en room tour (efterfrågad) video sen för att skit många vill att jag ska göra det hihi.
 
Hörs senare!
Puss♥✌
 
Gammal bild på mig och melina .. hahahah aaaas fula men fkb :*

Postat av amelia

söt bild:)

Datum: 2013-03-17 | Tid: 22:08:24
Blogg: http://emmaochamelia.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din fina kommentar!