Cool Pink Pointer Glitter

♡ Never Say Never ♡

Jag vet att jag bombar , men låt mig. Alla hatare kan sticka , ni smutsar ner min blogg , okej?
 
Justin , världens finste . Min prins . Jag vet att ja säger d hela tiden , men de är sanningen. Asså folk eller hatare kallar han bög , men jag har kommit på varför , DOM ÄR AVUNDJSUKA.
 
  • Justin är MYCKET seeeexigare .
  • Han har bättre röst , MYCKET bättre.
  • Han har en flickvän som alla killar (iallafall i min skola) dreglar efter. (Selena Gomez)
  • Han har världens finaste mage .
  • Han är perfekt , kolla på han .
De är drf ni hatar , så omogna. Om ni är avundsjuka , visst ni behöver nt säga att nie avundsjuka .. Men ni kan iallafall sluta hata guds finaste skapelse , okej?
 
Nu kmr ja få 36246527627364 kommentarer om att jag hatar 1D. NEEEJ för 150:e gången. Jag gillar dom inte & jag är inte en "Directioner" Men jag visar respekt . Jag tycker att 3 av deras låtar e sjukt bra & Zayn är as snygg. 
 
Men asså visa respekt människor. Nu står de i tidnigarna osv att dom har hittat knark i hans buss. 
 
1. Om man e en riktig Belieber så , låt han. Om han nu knarkar , jag älskar han ändå. De är hans liv .
2. Om ni kollar hans twitter så har han LOVAT alla beliebers att aldrig knarka igen , för han ångrar de.
 
Jag litar på min älskling & de borde alla beliebers oxå göra , annars kan ni sluta läsa min blogg , för de blir bara smutsigt.
 
Asså jag skriver nt allt de här för uppmärksamhet , men de är så jag tkr. Jag blir as sur på folk som hatar han. LÅT HAN VARA PERFEKT FÖR I HELVETE ERA AVUNDSJUKA FULINGAR.
Tack & hej
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din fina kommentar!