Cool Pink Pointer Glitter

HIss & Diss - skor

HISS:
 
    
Jag hissar verkligen dom här adidas skornaa, jag har inte sånna men min
lossas mamma har sånna & vi har samma storlek så jag testade dom & dom är sjukt sköna!
Jag har ett par andra adidas sneakers som är vita med stjärnor på. Jag har haft dom i ett 
år snart & dom är fortfarande lika sköna & håller fortfarande. 
Dom kan man köpa på stadium , inter sport eller adidas såklart. 
Dom kostar 900 - 1500 kr. Men tro mig det är värt de!
 
DISS:
 
 
 
De här är nog världens finaste skor.. Men jag tycker inte att Converse är speciellt 
sköna faktiskt.  Jag har knäproblem och därför gör det ont att gå i
platta & obäkväma skor.. Jag äger typ 5 par converse & dom är helt galet
snygga allihopa.. Men inte så sköna som sagt..
Om man söker snygga skor & inte bryr sig så mycket
om hur sköna dom är att gå i så tippsar jag om converse.
Men om man vill ha ett par snygga & bekväma skor så är de bättre att 
lägga 900-1500 kr på ett par skor som håller , är sköna & snygga 
än att lägga 700 kr på ett par snygga men obäkväma skor.
 
 






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din fina kommentar!