Cool Pink Pointer Glitter

Hatare behöver inte bry sig ett skit :)

Justin Drew Bieber , världens finare människa . Jag ville bara säga en sak till er fake beliebers , försvinn. Asså först så säger ni : jag gillar inte honom , lyssnar på hans låtar ibland.
Sen går ni på hans konsert, då är ni världens största Beliebers & ba : jag var med dig ändå från början blablabla. DÖÖÖÖ!
Asså vi som faktiskt har funnit sen början är riktiga Belibers & ni är bara skräp , Lolz . Men ärligt , ni kan nt ba komma för ni har sett han & ba : omg jag älskar dig blablabla .

Men iallafall , jag ville bara få de sagt. Hahahah.
Btw så var måndag bästa dagen i hela mitt liv & jag kan dö lycklig nu , för jag har sett min man❤





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din fina kommentar!